I huvudet (och hjärtat) på Lena

Om livet (för att hålla mig till små, nätta ämnen). Om förmågan att överdosera parenteser. Om saker som gör att man skrattar med själen. Om det där gnaget i magen som man tydligen aldrig blir av med. Om att försöka göra lite nytta i världen. Och så en hel del irrelevant skitsnack, så klart.

onsdag, oktober 11, 2006

Aaron, en väldigt stor liten hjälte

Men kors i jösse namn! Två inlägg på en dag!

Egentligen handlar allt om att jag vill lära mig att göra länkar, och nu har jag förhoppningsvis gjort det. Istället för att länka till något meningslöst (recept på pannkakor i ICA's receptbank) eller något obehagligt (Moderaternas hemsida) så tänkte jag att ni (ärade läsare (observera här hur jag på ett föredömligt sätt överdoserat parenteser)) ska få läsa om Aaron.

Aaron är en fantastiskt märklig ung man som delar med sig av sin kunskap när det gäller bland annat orientering, flyttahemifrånplaner och vikten av att leka och äta mycket glass. Efter läsning renderade han följande kommentar från min högt aktade vän K (som för övrigt är bäst i världen på att vara syrlig och vitsig i skrift); "Oh my god, den där Aaron vet verkligen vad han pratar om. Jättegulligt måste jag säga, och det bevisar också min tes om att alla barn är idioter. Trevliga, förvisso, men helt väck i skallen." Kunde inte sagt det bättre själv. Ni som inte har läst ska göra det, och ni som redan har läst ska göra det igen. Läs först här och sedan här.

4 Comments:

At 11 oktober, 2006 22:00, Anonymous Anonym said...

Kommer du ihåg vem du fick biljetterna till New Kids On The Block av?

 
At 12 oktober, 2006 08:30, Anonymous Anonym said...

Oh, jag är så stolt. Citerad på en riktig blogg. (det där lät väldigt ironiskt, men jag är det, helt ärligt. Stolt alltså. Inte ironisk...just nu). Är dock rädd att detta var mina 15 Andy Warhole-minuter....kunde ha utnyttjats bättre.

Kan som parentes inlägga att jag också var på NKOTB-konsert (innan de bytte till förkortningen), och det var alldeles alldeles underbart. Marky Mark var förband. Mina föräldrar var uppgivna. Jag var lycklig.

 
At 13 oktober, 2006 13:12, Blogger Lena said...

Så klart jag minns! =) Moster å morbror å kusinerna!

 
At 13 oktober, 2006 13:12, Blogger Lena said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 

Skicka en kommentar

<< Home