I huvudet (och hjärtat) på Lena

Om livet (för att hålla mig till små, nätta ämnen). Om förmågan att överdosera parenteser. Om saker som gör att man skrattar med själen. Om det där gnaget i magen som man tydligen aldrig blir av med. Om att försöka göra lite nytta i världen. Och så en hel del irrelevant skitsnack, så klart.

onsdag, november 15, 2006

Antagligen världens bästa pojkvän (cheesy, I know)

Igår var jag på Wallmans salonger och inspekterade pojkvännens jobbande. Han är så bra. Jag blev så stolt. Och lite mallig över att jag är den som får gå hem och hångla med honom! Yay me! På fikat i måndags konstaterade K att jag torde vara kär i och med att jag nämner honom så pass ofta i bloggen. Jag erkänner. Så är fallet. And I like it!

Kvällen var i alla fall jätteskoj och maten var sagolikt god. Död ko och rödvin är antagligen det godaste som finns! Istället för dessert fick man gå in i en vrå med maaaaassa godis och tårtor och plocka hej vilt. Som att få free axcess (stavar man så?) till en godisaffär. Alla fancy schmancy chokladpraliner var bäst. Särskilt tryffeln på vit choklad och absinth.

Och så kom vi hem. Så mysig kväll och natt. Tog ett bad tillsammans. Låg och småpratade till halv sex i morse. Fast inte i badet, då hade vi haft sjukt mycket russinfingrar. Varm i magen idag. Dock även lite sömnig.

Tack för alla kompletteringar av infomercials till DVD'n, by the way. Ska göra en uppdaterad lista. Note to self: skaffa finansiärer och någon som vill göra allt jobb utöver att kläcka idén och att bestämma allt.