I huvudet (och hjärtat) på Lena

Om livet (för att hålla mig till små, nätta ämnen). Om förmågan att överdosera parenteser. Om saker som gör att man skrattar med själen. Om det där gnaget i magen som man tydligen aldrig blir av med. Om att försöka göra lite nytta i världen. Och så en hel del irrelevant skitsnack, så klart.

söndag, maj 13, 2007

Bäs!

Och nu har jag träffat honom, världens vackraste bäs! Jag och J begav oss till syster och svåger och blev kvar i hela 2½ timmar, varav han sov i min famn i säkert 1½. Bästaste känslan ever.

1 Comments:

At 26 maj, 2007 19:44, Anonymous Anonym said...

Jajamensan, världens bästa moster är här!!!! För bäsen har äntligen ploppat ut! Det är omtumlande och överväldigande och aldeles... aldeles underbart!!!

Och när man dessutom har en sån underbar syster som tar med sin pojkvän hem till oss och lagar middag och diskas och gör lunchlådor och allt så är det så mysigt! Min syster rules - för att använda ett av hennes egna uttryck - tokmycket!!

pusspårej // mamamia

 

Skicka en kommentar

<< Home