I huvudet (och hjärtat) på Lena

Om livet (för att hålla mig till små, nätta ämnen). Om förmågan att överdosera parenteser. Om saker som gör att man skrattar med själen. Om det där gnaget i magen som man tydligen aldrig blir av med. Om att försöka göra lite nytta i världen. Och så en hel del irrelevant skitsnack, så klart.

tisdag, november 21, 2006

I knew it!

Nu är det bra igen. Bara sådär. Fick andas lite. Äta ett päron. Byta några ord igen. Och så är allt som bortblåst. Detta stärker min teori ytterligare att det är exceptionellt okonstruktivt att må purjo sådär i onödan.

Jag behöver en ny mascara. Bara så ni vet.

2 Comments:

At 22 november, 2006 12:35, Anonymous Anonym said...

Okonstruktivt men ofrånkomligt. Det är märkligt vilken extremt försumbar inverkan hjärnan och det sunda förnuftet har på den där jobbiga knuten i magen. Finns det ingen forskningsfond man kan skänka pengar till för att lösa problemet? Jag eftersöker en knapp för "jobb på/känslor av"

 
At 22 november, 2006 14:40, Blogger Lena said...

Kan inte du hojta när du hittat knappen, för jag vill gättegärna också ha en!

 

Skicka en kommentar

<< Home