I huvudet (och hjärtat) på Lena

Om livet (för att hålla mig till små, nätta ämnen). Om förmågan att överdosera parenteser. Om saker som gör att man skrattar med själen. Om det där gnaget i magen som man tydligen aldrig blir av med. Om att försöka göra lite nytta i världen. Och så en hel del irrelevant skitsnack, så klart.

måndag, december 04, 2006

Osedvanligt klantigt

Igår var vi på Backstageclub på Wallmans. Det var kul och jag skrattade makalöst mycket. Musikalen om Trängselskatten... moahaha.

Kvällen blev sen. Vi drack alkohol och åkte nattbussen hem 02.35. Idag har jag ont i huvudet. Inte på grund av överdriven alkoholkonsumtion, jag drack faktiskt bara två glas vin, utan på grund av någonting annat. Jag vet att jag kan vara jävligt klumpig och klantig, men det här tar för bövelen priset! Jag klämde mig i taxidörren. Inte jackan. Inte fingrarna. Utan huvudet. Fatta att jag klämde huvudet i en bildörr!!! Hur gör man? Jag är tydligen kapabel till det omöjliga och har mest ont på den sidan där själva karossen tog emot. Jag är imponerad på ett obehagligt sätt.

Kan för övrigt berätta att det gick snorbra på gudstänsten i söndags och att jag kicked ass. Nu var det ju inte något uppträdande, men det är ändå galet skönt att känna att jag är himla bra på det jag gör.